Direktlänk till inlägg 15 januari 2008

kärlek

Av Pappa-Ludd - 15 januari 2008 16:19

Visst slår det en hårdare ibland hur mycket någon betyder för en?!

för mig är det så....

Kännslan barar komm över hur mycket min älskade pärla till fru, Lina betyder för mig.

Va fan hjärtat, det har varit mycket sjukdommar på senaste och det har tagit hårt på oss....inget space och fullt upp. Men vi fixar du och jag..det e vi mot världen. Men även när det är som svartast så är min kärlek till dig alltid lysande klar, utan dig hade det inte varitroligt. Ditt leende och ögon gör att jag blir glad bara av att skriva orden.

så puss på näsan hjärtat!


ciao bella

 
 
antigone

antigone

15 januari 2008 17:51

Fint du skriver och visst är hon en pärla din Lina.....en förbannat fin vän för oss härute med! *ler*

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bobo

15 januari 2008 20:27

Härligt att läsa - känns underbart veta ni har det så mysigt tillsammans...Lina e jättego - o du med märker jag,
kram

 
Ingen bild

Lina

15 januari 2008 20:39

Ja,fy vad vi har haft det kämpigt sista tiden men som du sa
-Det e du och jag mot världen!!!!!!
Älskar dej mer och mer och du e ju den finaste man som finns.
Min riddare och räddare i nöden.
Puss !!!!

 
antigone

antigone

16 januari 2008 00:08

Baby-spice.....det är för hon alltid har skit i brallan....*S*

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
TheMighty

TheMighty

16 januari 2008 00:35

I know where you're coming from... sjuka barn och fru vet jag hur det är...

http://themighty.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pappa-Ludd - 14 augusti 2009 08:49

Vad skulle man vara utan sina vänner,utan personer som bryr sig om en. som verkligen,på riktigt bryr sig. Som alltid finns där för dig i mot och medgång. I motgång så ser och märker du vem som verkligen bryr sig om dig. Att hitta "vettigt" folk som g...

Av Pappa-Ludd - 30 oktober 2008 14:47

Lust till livet, är det en självklarhet? Jag har upplevt och erfarat att det inte kommer av sig själv, att hitta lusten. För enligt mig så är det det som livet handlar om, eller som gör livet värt att leva. Lusten att att vakna, komma hem, träffa kom...

Av Pappa-Ludd - 17 maj 2008 20:49

Relationer till olika människor.....så mycket olika relatioener vid olika tillfällen i livet kan betyda. En relation som var guld värd är vatten värd morgonen där på. Relatioen till personen som var ditt liv...svarar inte längre på dina inlägg på fac...

Av Pappa-Ludd - 17 januari 2008 22:07

kl är nu 22.08 och Ludwig har show för mig och Lina. Lina har precis kommit hem från jobb. Ludwigs var trött redan till Bolibompa och jag fick hålla han vid liv genom halva för att han inte skulle somna..."kokke och kekke" sa han upprepade gånger...k...

Av Pappa-Ludd - 14 januari 2008 22:21

Varför tänker jag på hur den utlimata låten/låtarna skulle låta?? För att jag är less på radio musik. tuggummipop och skit som spelas för att skivbolagen är kontrakt med skivjättar och tar fram artister och grupper som man ska krama ur pengar. Nollor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards