Direktlänk till inlägg 17 januari 2008

Detta har hänt idag.

Av Pappa-Ludd - 17 januari 2008 22:07

kl är nu 22.08 och Ludwig har show för mig och Lina. Lina har precis kommit hem från jobb.

Ludwigs var trött redan till Bolibompa och jag fick hålla han vid liv genom halva för att han inte skulle somna..."kokke och kekke" sa han upprepade gånger...kudde och täcke. Undederbart härligt när dom börjar prata och uttrycka sig civiliserat!

Så Ludwig i badet efter halvtid på Bompa och sen i säng. Gissa om han blev glads att se sängen...."ååhh" säger han och sträcker sig ner.

Det gick lugnt till med dom stora oxå, mat, utevistelse, bompa, duchs och saga lugnt och roligt. Fan vad najs vi har det när vi är ensamma. känns bra i magen det!

Så när kl var slagen 20.00 så var det dax för Tova och Lucas att knoppa. Gissa vem som vaknar då glad som en speleman.....Ludwig. Hmmm, ensamtiden...åååh, jag som hade satt på kaffe, skulle äta en skål pasta, ta en snus framför datorn......men det e kul med glada barn.....

Nå väl, Ludwig reparerade allt med att överraska mig totalt när vi satt framför tvn. kollade på ett amerikanskt dejting program. dom stod pch börja kyssas när ludwig får fart...."ååhh" säger han och pekar på det kyssande paret....tar ut sin napp, vänder sig not mig, putar med munnen och pussar mig. Sen när dom kramas efter allt slaskande så vänder han sig igen och kramar mig två gånger. Sen efter ska snoppy (ludwigs vapendragare nr 1) oxå bli pussad.

Mitt hjärda smälter.....allt är förlåter, älskar dig Ludd!

så nu är det att hänga med lina...och ludwig innan det är natti!


Träffade Linas vänninas man Hasse på lekplatsen idag, i sällskap av två goa ungar! kul att se Beppe i action! Fick lite kontakt efter vi pruttat med munnen åt varandra. Så när jag skulle gå fick jag en pinne i benet av en glad Beppe, det e kärlek det!

Intressant att träffa Hasse, lite roligt att prata med en person som du aldrig träffat men som det känns att man känner....hm! det var riktigt trevligt, ser fram emot det planerade middagen. Kanske vi män kan få en syl i vädret...=)


Ciao


 
 
TheMighty

TheMighty

18 januari 2008 00:37

Det är ju helt fantastiskt var de kan poppa upp de små liven... Beppe har haft ett par veckor när han kommit upp kl 2400 varje natt... Ja vi är sena i säng... Morris kom just upp, han har feber och är allmänt orolig... Ser fram emot middagen, Beppe verkade gilla dig så det ser positivt ut eftersom han gillar Lina också *ler*

http://themighty.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lina

18 januari 2008 08:47

Få en syl i vädret.....ja ja, du e rolig du!!!!
Puss

 
antigone

antigone

18 januari 2008 19:11

Känner så väl igen det du skriver om!!!
Men tro mig, det går över....bara för att återkomma igen......o igen.....o ig...*s*
Finns ingen mening med att försöka tvinga ngn att sova som så uppenbart inte vill sova eller ens är trött. Tror dessutom att de små liven gillar att spendera och sola sig i glansen av sina föräldrar utan konkurrens. Man får väl inte vara dum, eller?*ler*

Ser också fram mot en VILDA och högljudd middag!
Jag i Lina ska vara sååååå tysta....;-)

http://www.antigone.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pappa-Ludd - 14 augusti 2009 08:49

Vad skulle man vara utan sina vänner,utan personer som bryr sig om en. som verkligen,på riktigt bryr sig. Som alltid finns där för dig i mot och medgång. I motgång så ser och märker du vem som verkligen bryr sig om dig. Att hitta "vettigt" folk som g...

Av Pappa-Ludd - 30 oktober 2008 14:47

Lust till livet, är det en självklarhet? Jag har upplevt och erfarat att det inte kommer av sig själv, att hitta lusten. För enligt mig så är det det som livet handlar om, eller som gör livet värt att leva. Lusten att att vakna, komma hem, träffa kom...

Av Pappa-Ludd - 17 maj 2008 20:49

Relationer till olika människor.....så mycket olika relatioener vid olika tillfällen i livet kan betyda. En relation som var guld värd är vatten värd morgonen där på. Relatioen till personen som var ditt liv...svarar inte längre på dina inlägg på fac...

Av Pappa-Ludd - 15 januari 2008 16:19

Visst slår det en hårdare ibland hur mycket någon betyder för en?! för mig är det så.... Kännslan barar komm över hur mycket min älskade pärla till fru, Lina betyder för mig. Va fan hjärtat, det har varit mycket sjukdommar på senaste och det har tagi...

Av Pappa-Ludd - 14 januari 2008 22:21

Varför tänker jag på hur den utlimata låten/låtarna skulle låta?? För att jag är less på radio musik. tuggummipop och skit som spelas för att skivbolagen är kontrakt med skivjättar och tar fram artister och grupper som man ska krama ur pengar. Nollor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards