Alla inlägg under augusti 2009

Av Pappa-Ludd - 14 augusti 2009 08:49

Vad skulle man vara utan sina vänner,utan personer som bryr sig om en. som verkligen,på riktigt bryr sig. Som alltid finns där för dig i mot och medgång. I motgång så ser och märker du vem som verkligen bryr sig om dig. Att hitta "vettigt" folk som gör det är fan inte lätt. Som gillar dig för den du är, dom växer inte på träd. Just därför är vikten stor att hitta, ta vara och uppskatta dom personer i din omgivning. Med åren har jag gjort slut på relationer som inte ger mig något och inte är på riktigt, vad ska man med dom till. Livet är för kort för att gå runt att låtsas och spela ett falskspel, våga vägra!!

 Har fått insikten att min ex-fru är den personen i hela världen som jag verkligen litar på, bryr mig om och verkligen inte vill tappa kontakten med. En person som ger mig, trygghet, glädje, skratt och tårar. En underbar person. Men som i allt just är mitt ex. Vi skilldes som bästa vänner, l'ättare sagt än gjort. Det är lätt att ta stora ord i sin mun och lova varandra saker,men en annan att leva upp till dom. Men all respekt till oss som verkligen lägger ner tid och själ för att detta ska fungera. Jag älskar dig för detta!!!

För att relationer ska fungera måste man ge varandra en chans att visa sitt rätta jag, våga släppa in personen i sitt liv. vara nyfiken på sina medmänniskor,varför har folk så svårt för det idag, stress att det alltid ska finnas något bättre, blir nervös när jag tänker på det. Vågar man inte såv vinner man inte heller!

ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards